Dret dels ciutadans de valorar els tràmit realitzat amb l'Ajuntament
Registre públic de totes les preguntes i respostes dels Plens fetes per ciutadans
Publicació anual d'informes municipals
Garantir qualitat dels precs i preguntes dels Regidors en els Plens
Amplia els dies entre la convocatoria i la celebració dels Plens Ordinaris
Realització de Plens Ordinaris mensualment
Que tots els grup municipals puguin fer ús de la pantalla o projector en els Plens
Preguntes del públic sobre els temes debatuts en el PLE
Crear obligatoriament el Defensor del Ciutadà
Qualificació i ús de la pagina web i xarxes social de l'Ajuntament.
Establir un mecanisme d'esmenes en el desenvolupament del Ple
Incloure uns mínims del dret d'informació i participació ciutadana al ROM
Publicació dels Acords de la Junta de Govern Local
Limitar les retribucions de l'Alcalde i regidors amb dedicació exclusiva o parcial
Publicació de les resolucions d'alcaldia
Modificació Article 68
Modificació article 70
Recursos dels grups municipals
Preguntes dels ciutadans de temes d'interés municipal al Ple
Valoritzar les Comissions Informatives.
Accés del regidors i/o grups municipals a tots els mitjans de comunicaicó de l'Ajuntment
No limit de temps d'intervenció en el Plens pels temes importants o complexos.
Autogestió del temps dels grup municipals als Plens
Garantir el dret a replica i de debat en els Plens.
Registre d'interessos final de mandat
Results per page:
Share