Regulació per a les zones de càrrega de vehicles elèctrics
Manteniment de l'espai públic: clau per a la seguretat i la mobilitat
Transparència en la mobilitat: la publicació de plans i estudis
Recuperació de propostes del 2023
Regulació de l'ús de càmeres de trànsit amb lectura de matrícules
Participació veïnal en la planificació de la mobilitat urbana
Preveure la possiblitat de ciruclació contrasentit en carrers senyalitazats a bicicletes i VMP
Graduació de sancions per a bicicletes segons la seva tipologia
Compromís de pedagogia viària per la seguretat i la mobilitat sostenible
Que es gradui la multa per circular per la vorera les bicicletes i VMP
Incorporar les normes especials circulació amb bicicleta i VMP
Utilització de pintura antilliscant per a la seguretat a la via pública
Que s'obligui a l'Ajuntament a tenir un mapa actualitzat indicant la categoria de les vies
Informe d'anàlisi de propostes i reconeixement al pròleg de l'ordenança
Redactar l'Ordenança facilitant la seva lectura i comprensió als ciutadans.
Que l'ús del casc per bicicletes i VMP (en els casos que la llei no ho obligui )només sigui recomenat.
Prohibir els vehicles a motor circular per pistes forestals de menys de 4 metres d’amplada.
No equiparà les bicicletes als Vehicles de Mobilitat Personal (VMP)
Que sigui obligatori respecta l'1,5 metres de distància lateral al avança bicicletes o VMP inclos en vies urbanes
Incrementar les sancions per l’ús del mòbil en la conducció de vehicles a motor
Que l’Ordenança inclogui un glossari de termes i les corresponent definicions.
Que l’Ajuntament estigui obligat a garantir la visibilitat del senyals de trànsit.
Que s’expliqui de manera clara, completa i entenedora la senyal de carrer residencial (S-28)
Semàfors eficients i sense botons inútils
Proposta de discos horaris per a zones d'estacionament
Results per page:
Share